Poszukujemy pracownika do Oddziału w Białymstoku
Blog
18.08.2025
AUTOPART posiada w kraju 15 autoryzowanych oddziałów handlowych pod własną marką. Obecnie poszukujemy osoby do obsługi handlowej klientów w Oddziale Firmowym w Białymstoku. Jeśli chcesz być częścią firmy z ponad 40-letnią tradycją, która sprzedaje akumulatory do blisko 50 krajów świata, a jednocześnie marzysz o niezależności, którą daje samodzielne rozwijanie sprzedaży, aplikuj na stanowisko.
Pracownik Obsługi Handlowej
Oddział: Białystok
pełny etat, umowa o pracę
Do Twoich zadań będzie należało:
- Prowadzenie oddziału zgodnie ze standardami firmy
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami hurtowymi i detalicznymi
- Rozbudowa lokalnego rynku zgodnie z ogólnymi założeniami firmy
- Systematyczna kontrola w zakresie regulowania płatności, linii kredytowych Klientów oraz ich sytuacji finansowej,
- Monitorowanie cen i działań konkurencji,
- Nadzór nad magazynem towarów i ich ekspedycją, prowadzenie ewidencji
- Nadzór nad serwisem gwarancyjnym,
- Prowadzenie i nadzór nad gospodarką odpadami i surowcami wtórnymi,
- Organizowanie odbioru dostaw oraz bieżący nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem, jak również zabezpieczaniem przed kradzieżą
- Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników
- Obsługa operacji bankowych,
- Nadzór nad obiektem, dbałość o jego stan techniczny, utrzymanie porządku i estetyki oraz zabezpieczanie przed kradzieżą mienia.
Wymagania:
- umiejętności sprzedażowe
- samodzielność i odpowiedzialność
- znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kategoria B
- obsługa kasy fiskalnej
- umiejętności zarządzania stanem magazynowym i dostawami
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne
- otwartość, energiczność w działaniu
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat) w stabilnej firmie
- atrakcyjny system premiowy
- pracę pełną wyzwań
- szkolenia sprzedażowe
- pełne wsparcie promocyjne centrali
Wyślij cv: rekrutacja@autopart.pl
Więcej info: 691 903 846